Friday 15 May 2009

source of peace

SOP akan mengadakan program yang julung2 kali diadakan..wah..excited..


namun........


huhhhhuu..............


tugasan sy masih belum selesai........

asyik temui jalan buntu.....

Ya Allah..tunjukkan dan mudahkan jalan ku........

bagi aku kesempatan utk selesaikan tanggungjawab ini,Ya Allah..

bantulah aku sepertimana Engkau bantu ku dalam tugas yg lain..

senang dan susah dariMU

tawa dan tangis dariMU

Fighting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kalo orang lain ada kawan yang sangat care akan mereka..
aku ade teman yang paling setia..ALLAH

kalo dibelakang setiap lelaki yang hebat ade seorang perempuan yang hebat
dibelakangku ada SATU kuasa Yang Maha Hebat

ALLAH.....Hanya Engkau aku harapkan..

Bantulah..aku lemah tanpaMU
aku hina tanpaMU


aminnnnnn

moga setiap saat aku perjuangkan Palestine,dihitung sebagai amalan yang menjanjikan SURGA..

teruskan boikot barangan ISRAEL dan US,kawan-kawan..


sape2 ada fon no Ust Maszlee atau emel nye atau ape2 je lah..sy mohon,bagi pd sy...

jzkk

3 comments:

  1. tgk dkt blog die,ade emelnya insyaAllah

    ReplyDelete
  2. ustaz dah pulang ke tanah air kerana ayahandanya meninggal..sebab tu x dpt contact..moga roh ayahnya dicucuri rahmat..amin

    ReplyDelete
  3. looking forward untuk organise aktiviti SOP.
    (mahu balik...)

    ReplyDelete