Thursday 19 March 2009

kenapa nak ber'blog'

tanggal 19 march 2009..akhirnya blog ni wujud.simple dan masih banyak yang perlu dipelajari..kenapa nak ber'blog'? x cukup ke dgn blog yang ada sekarang?perlu ke ada blog? sudah lama berkira-kira nk wujudkan blog ni tapi oleh sebab banyak kekangan dan realitinya saya mmg x pandai menulis menjadi alasan blog ni mengambil masa setahun untuk di'wujudkan'..

berbalik pada tajuk pertama..kenapa nak berblog? mudah saja..pengalaman yang ada harus dikongsi yang penting blog ini berisi dengan isi yang berfaedah dan bukanlah bersifat 'diari' semata-mata yang menceritakan rutin kehidupan sehari-hari. biarlah tak diupdate selalu namun setiap kali diupdate isinya dapat meninggalkan kesan mendalam kepada anda semua..jika tidak,gagallah objektif saya dan tak perlu lah saya berblog lagi..matlamatnya mesti jelas dan dalam merealisasikannya harus tegas agar hasilnya nanti dapat dtuai mungkin bukan esok..mungkin bukan lusa tapi mungkin beberapa tahun lagi dan ia terpulang pada anda yang menilai..

Ya Allah..jadikan usaha hambaMu ini suatu usaha yang diberkati..andai usaha ini dilakukan dengan penuh keikhlasan,jadikan ia antara amalan yang membolehkan hamba masuk ke surgaMu bersama orang-orang yang hamba cintai..amin

tenangkan diri..lapangkan dada..ikhlaskan jiwa..

No comments:

Post a Comment